Οι περιβόητες "φόρμες καταγγελιών του πολίτη"
Οι πολυδιαφημισμένες φόρμες καταγγελιών των πολιτών καθώς και αυτές που θα βοηθούσαν στην επικοινωνία μεταξύ τους, είναι σχεδόν ανύπαρκτες και όποτε επιχειρεί κάποιος να τις χρησιμοποιήσει τα δεδομένα χάνονται ή ανακυκλώνονται μέσα σε έναν γραφειοκρατικό κυκεώνα ο οποίος θα έπρεπε...
να αποτελεί ανύπαρκτο εμπόδιο για ένα τεχνολογικό μέσο αυτής της οικονομικής αξίας.
Καταγγέλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι
Οι καταγγελίες μάλιστα, προέρχονται από τους ίδιους τους εργαζόμενους στην Αρχή, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι το νέο πανάκριβο σύστημα τους έχει δυσκολέψει υπερβολικά στη δουλειά τους. Άξιον αναφοράς είναι μάλιστα το γεγονός πως ο Σύλλογος Εργαζομένων της Αρχής, είχε επισημάνει τις ατέλειες του νέου έργου δύο χρόνια πριν ο κος Καμίνης αναθέσει το έργο αξίας 1.800.000 ευρώ. Τελικά όμως, το έργο δόθηκε στην ανάδοχο εταιρεία χωρίς καμία επιφύλαξη.
Τρείς φορές έχει "πέσει" το σύστημα!
Βάσει των προδιαγραφών του συστήματος, θα έπρεπε να παρουσιάζει υψηλά επίπεδα αντοχής σε περιόδους εντατικής χρήσης. Ωστόσο , σε περιόδους ήπιας χρήσης το σύστημα έχει καταρρεύσει τρείς φορές!
Συμπεράσματα
Όταν χρυσοπληρώνεις για κάτι, θα πρέπει να απαιτείς να λειτουργεί ακριβώς όπως έχει συμφωνηθεί. Δεν είναι δυνατόν κύριε Καμίνη να έχετε δώσει εντελώς ανεπιφύλακτα ένα έργο που έχει κοστολογηθεί σε 1.800.000 ευρώ, τη στιγμή που μάλιστα σας έχουν γίνει επισημάνσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων της Αρχής σχετικά μα τις ατέλειες και τις δυσλειτουργίες του συστήματος. Δεν είναι υπέρογκο το ποσό των 1.800.000 ευρώ για ένα προϊόν που επί 8 μήνες βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και στην ουσία δεν υλοποιεί αυτά τα οποία έχουν εξαγγελθεί, δυσκολεύοντας και τους πολίτες αλλά και τους εργαζομένους της Αρχής;"
Πηγή: http://karfotiko.blogspot.com