Content feed Comments Feed

Χαμός γίνεται από χθες το βράδυ στο ΠΑΣΟΚ, όταν δόθηκε στη δημοσιότητα το ψηφοδέλτιο του Γ. Καμίνη. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τη δεκαμελή δημοτική ομάδα του Κ. Σκανδαλίδη μόνον δύο δημοτικοί σύμβουλοι συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού «Δικαίωμα στην Πόλη». Πρόκειται για τους Γιώργο Αναγνωστόπουλο και Παναγιώτη Μπέη. Την ίδια ώρα το ψηφοδέλτιο Καμίνη στελεχώνεται με πολλά στελέχη της Δημοκρατικής Αριστεράς του Φώτη Κουβέλη, όπως η κόρη του Μαρία Κουβέλη, η πρώην βουλευτής Άννα Φιλίνη, ο Θόδωρος Μαργαρίτης µέλος της Εκτελεστικής Γραµµατείας της Δηµοκρατικής Αριστεράς, ο δημοτικός σύμβουλος Φώτης Προβατάς που αποχώρησε από την Δημοτική Παράταξη Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΝ κ.α.

Χαρακτηριστική περίπτωση της κατάστασης που επικρατεί είναι αυτή του επί τρεις τετραετίες δημοτικού σύμβουλου Γιώργου Αρσένη, ο οποίος κόπηκε από το ψηφοδέλτιο την τελευταία στιγμή μετά από έντονο παρασκήνιο, προκαλώντας την οργισμένη αντίδρασή του.
«Είμαι εξοργισμένος γιατί, όπως μου είπε ο κ. Καρχιμάκης, ο κ. Καμίνης έβαλε βέτο στην υποψηφιότητα μου την τελευταία στιγμή και ενώ λίγες ώρες πριν με είχαν ειδοποιήσει από το Συνδυασμό να καταθέσω τα δικαιολογητικά μου», τονίζει με δήλωσή του στην aftodioikisi.gr ο κ. Αρσένης. Και προσθέτει:...

«Είναι απαράδεκτο αυτό που συνέβη, διότι επί 20 ημέρες ήμουν δίπλα του και δεν είχε το θάρρος να μου πει ότι δεν με θέλει, γιατί, προφανώς, ήμουν ο μοναδικός από την αντιπολίτευση που ψήφισα υπέρ της Διπλής Ανάπλασης. Μετά βέβαια δικαιώθηκα από τις ’τούμπες’ των κ. Σκανδαλίδη και Τσίπρα».
Μάλιστα, όπως τονίζει ο κ. Αρσένης όταν ζήτησε εξηγήσεις από τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ για το Δήμο Αθήνας εκείνος του ζήτησε κάποιες ώρες για να του απαντήσει, ωστόσο δεν του απάντησε ποτέ: «Είναι ανέντιμο αυτό που έκανε», τονίζει στη δήλωσή του ο κ. Αρσένης.

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

Facebook

Twitter

E-Mail Επικοινωνίας

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
athinapress@gmail.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Η πολιτική εξαπάτηση του Γ. Παπανδρέου

Γ. Παπανδρέου: Λεφτά υπάρχουν!

Εφημερίδες

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου